Зловмисники, видаючи себе за працівників служби безпеки банку, отримали конфіденційну інформацію про банківські рахунки потерпілих і шахрайським шляхом заволоділи значними сумами коштів. За цими фактами слідчі поліції відкрили кримінальні провадження.
До правоохоронців звернулася 60-річна жителька селища Козова. Жінка повідомила, що до неї зателефонувала невідома особа, яка представилася працівником служби безпеки одного з банків. Під приводом захисту грошей від несанкціонованого доступу, аферист переконав заявницю перерахувати 6700 гривень на вказану ним банківську картку. Ба більше, зловмисник відкрив на ім’я потерпілої кредитний рахунок та оформив позику на 75 000 гривень.
Ще один випадок мав місце в обласному центрі. Потерпіла, 41-річна тернополянка, розповіла, що також отримала дзвінок від невідомого чоловіка, який представився співробітником фінансової установи. Під виглядом проведення банківських операцій та захисту електронного гаманця, аферист вивідав у неї пароль і код доступу до поточного рахунку. Як наслідок, жінка отримала сповіщення про списання понад 88 000 гривень.
За обома фактами слідчі поліції проводять розслідування в рамках кримінальних проваджень, розпочатих за ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. Тривають оперативно-розшукові заходи для встановлення осіб аферистів.
Поліцейські вкотре застерігають громадян: справжній працівник банку ніколи не запитуватиме у вас пін-код, CVV-код картки, логіни, паролі до онлайн-банкінгу чи іншу конфіденційну інформацію. Якщо вам телефонують із подібними запитами – це шахраї!
Бережіть свої особисті дані та гроші! Розповідайте про подібні випадки рідним, особливо людям старшого віку, які найчастіше стають жертвами зловмисників.
Якщо ви потерпіли від шахраїв, телефонуйте на спецлінію 102. Для оперативного надання допомоги від працівників Департаменту кіберполіції Національної поліції України звертайтесь за номером 0 (800)50-51-70.