468×60
468×60

Лише на власних помилках люди навчаться не розголошувати персональні дані!

bankЖертвою шахраїв стала жителька села Грабовець Тернопільського району. Жінка розповіла усю конфіденційну інформацією, яка стосувалася її банківської картки, невідомому чоловіку.

За словами правоохоронців, до неї 19 травня близько 17:30 зателефонував невідомий. Він представився працівником служби безпеки банку “ПУМБ”.

Чоловік заявив, що для звірки даних вона повинна назвати номер своєї картки, термін її дії та код, прописаний на зворотному боці.

Сорокачотирьохлітня жінка без будь-яких вагань надала усі реквізити та персональні дані. Як наслідок – за деякий час вона отримала СМС-повідомлення про зняття коштів. З картки щезло 1847 гривень.

Потерпіла за допомогою звернулася до правоохоронців.

Поліцейські стверджують, що люди після першого ж дзвінка порушують, укладену з банком угоду про нерозголошення власних даних. Вони лінуються самостійно піти у фінустанову та перевірити інформацію, надану у телефонному режимі, а одразу диктують усі реквізити.

Працівники банку та поліцейські нагадують, що клієнтам заборонено розголошувати третім особам ПІН-код, не дозволено записувати його на Картці, не можна розповідати невідомим термін дії картки та код із зворотнього боку.

Усі ці дані є у базі фінансової установи, а жоден працівник телефоном про них питати не буде. Порушення цих правил знімає з банку будь-яку відповідальність за втрату коштів.

З метою запобігання незаконним діям, власник Картки, при здійсненні розрахунків через Інтернет (а також за телефоном), має дотримуватись деяких рекомендацій:

• ні в якому разі не використовувати ПІН-код під час замовлення товарів/послуг через Інтернет;
• не відповідати на електронні листи, у яких від імені банку пропонується надати персональні дані;
• користуватись послугами тільки відомих і перевірених інтернет-магазинів;
• здійснювати оплату товарів/послуг тільки зі свого комп’ютера з метою збереження конфіденційності персональних даних та/або інформації про картковий рахунок;
• підключитись до послуги SMS-Banking. У випадку шахрайства, ця послуга надає можливість власнику Картки своєчасно про це дізнатись і заблокувати її, зателефонувавши до банку за контактними телефонами.

 

Схожі статті