В понеділок, 11 грудня на лінію «102» надійшло повідомлення від жителя Теребовлянського району. Чоловік розповів, що через протиправні дії невідомих осіб втратив чималу суму коштів.
Як розповів потерпілий, він здійснював транзакцію в одному із місцевих банкоматів, коли раптово відключили електропостачання. Як наслідок – картка залишилась в банкоматі.
Через декілька днів житель краю звернувся у відділення банку, аби її повернути. Як з’ясувалось, картки не знайшли. Потерпілий попросив перевірити стан рахунку та дізнався, що з електронного гаманця зникло 17 000 гривень.
Ймовірно, що одразу після увімкнення електрики, банкомат видав картку, чим і скорився невідомий. Зловмисник без труднощів зняв готівку, оскільки заявник написав пін-код на банківській карточці.
За фактом крадіжки відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 185 ККУ.
Працівники поліції просять краян не зберігати пін-код разом з картою. Його потрібно запам’ятати. У багатьох банках є можливість встановлювати пін-код самостійно, тому ви можете вибрати для себе зручну комбінацію з 4 цифр, яку легко запам’ятаєте. Звертайте увагу на зовнішній вигляд банкомату, щоб на них не знаходилось накладок, які можуть зчитували інформацію з ваших карток.
Навіть якщо ваша картка залишилася в банкоматі чи апарат через несправність не повернув її, не полінуйтесь зателефонувати на гарячу лінію та заблокувати кошти.
Правоохоронці ще раз звертаються до громадян бути обережними та уважними, не робити ніяких поспішних рішень. Якщо ви стали жертвою шахраїв, негайно звертайтесь до найближчого відділення поліції або телефонуйте на лінію “102″.