468×60
468×60

Більше 300 тисяч гривень втратили мешканці Тернопільщини у 2014 році

bank1Більше двохсот п’ятдесяти повідомлень про шахрайства з банківськими картками надійшло минулого року у департамент безпеки ПАТ КБ “ПриватБанк”. Сто двадцять з них правоохоронці внесли в єдиний реєстр досудових розслідувань.

Загальна сума, яку втратили мешканці Тернопільської області у дві тисячі чотирнадцятому році, перевищує триста тисяч гривень.

У цьому році працівники банку зафіксували уже близько шістдесяти випадків шахрайства з них по тридцяти двох розпочали кримінальні провадження.

- Ми постійно співпрацюємо з міліцією і проводимо спільні заходи, щоб убезпечити наших клієнтів від шахраїв, – розповідає заступник керівника департаменту безпеки ПАТ КБ “ПриватБанк” Анатолій Сівчук. – Якщо користувач вчасно повідомляє про шахрайство, ми оперативно блокуємо карточку і намагаємося впіймати зловмисника.

Щоб вберегти кошти користувачів карток, представники банку основні моменти прописали в договорі, який підписується з клієнтом. Одна з основних умов – нерозголошення особистих даних.

Дозволяється повідомляти лише номер картки, який складається із шістнадцяти цифр. Інша інформація – конфіденційна. В жодному разі не можна говорити стороннім пін-код картки, термін її дії, який вказаний на основному боці, а також цифри, зазначені на звороті.

Працівник фінустанови ніколи не буде випитувати особисті дані. Уся необхідна інформація уже є в банківському реєстрі. Єдине, про що може запитатися консультант, це кодове слово, яке прописується при активації картки. Якщо ж у клієнта банку є кілька карток, то його можуть запитатися ще й чотири останніх цифри шістнадцятизначного рахунку.

Найбільше потерпають неуважні та безпечні власники банківських карток, купуючи та продаючи товари в інтернеті. Шахраї не рідко прикидаються працівниками банку і повідомляють про ті чи інші проблеми з нарахуванням коштів та просять сказати конфіденційну інформацію. Нехтують правилами безпеки люди, повідомляючи коди, які приходять есемесками. Ще один вид шахрайства – це за допомогою послуги “Екстренні гроші”.

Якщо Ви отримали SMS про витрати, які не здійснювали, терміново повідомте про це в ПриватБанк, зателефонувавши на номер 3700. Клієнти можуть вільно телефонувати в банк як на короткий мобільний номер, так і на вже звичний «довгий» номер 0 800 500 003. Усі дзвінки з мобільних телефонів на номер клієнтської підтримки ПриватБанку безкоштовні.

Помітили помилку? Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter

Схожі статті

Залишити коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *