Перевірка системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання та інших елементів, які безпосередньо стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища – усе це проводиться при обов’язковому технічному контролі транспортного засобу.
У Тернополі власникам транспорту пояснили принципи проведення такого огляду. Зустріч ініціював Головний сервісний центр МВС України. Послухати про зміни та нововведення до обласного центру приїхали представники Тернопільської, Івано-Франківської, Чернівецької, та Хмельницької областей.
- Основна мета кущових нарад – підведення підсумків їх діяльності щодо видачі протоколів перевірки технічного стану чи актів невідповідності, а також результати здійснення державного контролю зі сторони сервісних центрів МВС за діяльністю зазначених суб’єктів, – розповідає начальник відділу головного сервісного центру з питань технічного контролю та перевезення небезпечних вантажів Валерій Василюта.
Учасники наради обговорили проект змін до постанови Кабінету Міністрів, яка регулює діяльність суб’єктів проведення обов’язкового технічного контролю. Зазначені зміни, переконаний Валерій Василюта, дозволять підвищити безпеку дорожнього руху, якість перевірок, а також унеможливлять експлуатацію технічно несправних транспортних засобів. Проте не всі власники автомобілів чесно та відкрито проходять технічний контроль.
- Наприклад, є одна машина, а таких на підприємстві десяток чи два. Вони всі однієї марки та моделі. Одну машину загнали на перевірку і лише скручували номерні знаки. Ми це все побачили і такі протоколи визнаються недійсними, бо це все одна й та ж машина. Якби вони не хотіли – це приховати нереально.
Під час технічного контролю проводитиметься фотофіксація. Це забезпечить якість і об’єктивність перевірки технічного стану транспортних засобів та запобігатиме порушенням у сфері ОТК суб’єктами, що його здійснюють.