У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, відбулася робоча зустріч між фахівцями ГУ ДФС у Тернопільській області та представниками центрів сервісного обслуговування касової техніки.У заході взяла участь перша заступниця очільника фіскального відомства Марія Мельник.
Вона зазначила, що відтепер для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій достатньо однієї заяви спрощеної форми та без додатків, відтак ДФС створює реєстр екземплярів РРО. «Заяву до контролюючого органу платник може подати у паперовій формі, або засобами електронної пошти при заповненні заяви в особистому кабінеті платника.
Обмін електронними документами між виробником, центром сервісного обслуговування, суб’єктом господарювання та ДФС здійснюється засобами інформаційної системи фіскальної служби», – деталізувала Марія Мельник.
Учасники наради розглянули новації щодо реєстрації РРО – плюси та недоліки. Вони висловили думку про те, що, незважаючи на технічні проблеми роботи системи, все ж для платника значно спрощено процедуру реєстрації нових РРО.
Не оминули увагою й встановлення касової техніки в аптечних установах. Так, з початку року аптеки Тернопільщини зареєстрували понад 150 РРО. Проте залишається ще значна кількість аптек, які працюють із порушеннями вимог чинного законодавства. Учасники дійшли думки, що необхідно посилити роботу щодо впровадження РРО в сфері реалізації лікарських засобів та виробів медичного призначення.
Загалом станом на початок липня цього року на Тернопіллі зареєстровано 5 637 реєстраторів розрахункових операцій.
Сектор комунікацій Головного управління ДФС
у Тернопільській області