Понад чотири тисячі гривень втратила кременчанка, потрапивши на гачок мобільного шахрая. Жінка повірила чоловікові, який представився працівником банку.
Він повідомив телефоном, що її рахунок заблоковано, оскільки з нього намагалися неправомірно зняти гроші.
Аби відновити доступ до електронного «гаманця», співрозмовник запропонував жінці через декілька днів прийти у банківське відділення. Там, мовляв, їй видадуть нову кредитку.
А зараз вона повинна зареєструватися на он-лайн-сервісі та продиктувати йому код, що надійне на мобільний номер. Кременчака зробила усе так, як їй сказав “фахівець”.
Правду жінка дізналася лише тоді, коли прийшла в банк. Там повідомили, що з її рахунку зняті усі кошти, а це більше чотирьох тисяч гривень.
Потерпіла із заявою звернулася у райвідділ міліції.
- Труднощі у розкритті схожих злочинів полягають в тому, що банки не зажди охоче співпрацюють з міліцією, каже начальник Кременецького райвідділу міліції Володимир Галевич. – Тому вкотре прошу краян не розголошувати стороннім людям своїх персональних даних типу номера банківського рахунку чи пін-коду кредитки. Раджу громадянам, які не впевнені в безпеці свої коштів, особисто навідатися у відділення банку, а не довірять «голосу» по телефону.
Зловмисника, який «почистив» рахунок жінки, розшукують правоохоронці.