До відділення поліції 28 листопада надійшла письмова заява від 60-річної жительки Тернополя, яка повідомила про чергову схему телефонного шахрайства.
За словами потерпілої, напередодні коли вона перебувала на робочому місці у школії, їй у месенджер зателефонувала невідома особа.
Чоловік представився працівником банківської установи та запевнив, що телефонує з питань фінансової безпеки.
Під час розмови шахрай повідомив жінці про нібито проблеми з її банківським рахунком та, вводячи її в оману, переконав виконувати його інструкції.
Надалі невідомий, змусив потерпілу відкрити кредитні рахунки у кількох банках, після чого отримані кредитні кошти – різними сумами – переказати на вказані ним банківські рахунки.
У результаті обману жінка перерахувала шахраям 79 672 гривні.
Поліція нагадує:
– працівники банків не телефонують з невідомих номерів;
– банки ніколи не просять відкривати кредитні ліміти чи переказувати кошти на “безпечні” або “перевірочні” рахунки;
– у разі підозрілих дзвінків негайно переривайте розмову та самостійно телефонуйте у свій банк за номером, вказаним
















