«Вашу карту заблоковано», «на рахунку проводиться підозріла транзакція», «ми уточнюємо дані наших клієнтів» – ці та багато інших вигаданих фактів розповідають аферисти своїм жертвам.
Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних, а за ввічливим голосом, який ну дуже хоче допомогти вберегти ваші кошти, ховається шахрай.
Потрапила на гачок афериста жителька Зборова. До жінки зателефонував невідомий, представився працівником кіберполіції та повідомив, що з картки невідомі намагаються зняти гроші.
Жінка довірилася співрозмовнику, надала йому всі персональні дані банківської картки й втратила все, що було на ній – понад 13 тисяч гривень.
Даний факт слідчі внесли в ЄРДР відповідно до статті 190 ККУ.
Пам’ятайте, якщо вам телефонують невідомі і представляються слідчими, кіберполіцейськими, представниками служби безпеки банку чи інших силових структур – не вірте й одразу припиняйте розмову!
Жоден працівник правоохоронець доступу до банківських карток немає, а тому вони не можуть допомогти захистити електронний гаманець. У такому випадку потрібно негайно припинити розмову і самостійно перетелефонувати на “гарячу лінію” банку чи на “102″.