468×60
468×60

Телефонні шахрайства – найприбутковіший бізнес

call«Вашу карту заблоковано», «на рахунку проводиться підозріла транзакція», «ми уточнюємо дані наших клієнтів» – ці та багато інших вигаданих фактів розповідають аферисти своїм жертвам.

Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних, а за ввічливим голосом, який ну дуже хоче допомогти вберегти ваші кошти, ховається шахрай.

Потрапила на гачок афериста жителька Зборова. До жінки зателефонував невідомий, представився працівником кіберполіції та повідомив, що з картки невідомі намагаються зняти гроші.

Жінка довірилася співрозмовнику, надала йому всі персональні дані банківської картки й втратила все, що було на ній – понад 13 тисяч гривень.

Даний факт слідчі внесли в ЄРДР відповідно до статті 190 ККУ.

Пам’ятайте, якщо вам телефонують невідомі і представляються слідчими, кіберполіцейськими, представниками служби безпеки банку чи інших силових структур – не вірте й одразу припиняйте розмову!

Жоден працівник  правоохоронець доступу до банківських карток немає, а тому вони не можуть допомогти захистити електронний гаманець. У такому випадку потрібно негайно припинити розмову і самостійно перетелефонувати на “гарячу лінію” банку чи на “102″.

Схожі статті