Працівники відділення №1 ( м. Шумськ) Кременецького РВП відкрили кримінальне провадження за фактом звернення одного із місцевих сіл. Жінка попросила розшукати невідому особу, яка обманом заволоділа її грошовими коштами.
Зі слів заявниці, до неї зателефонував невідомий чоловік, який представився співробітником фінансової установи. Він розповів жінці, що в банківській системі відбулися певні технічні несправності й відбулося блокування рахунків клієнтів. Аби активувати електронний гаманець, необхідно повідомити персональні дані, що й зробила краянка. Вже згодом вона зрозуміла, що її ошукали, адже надійшло сповіщення про зняття готівки в розмірі 3000 гривень.
Відомості про подію працівники поліції внесли в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.
Правоохоронці вкотре наголошують місцевим мешканцям, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти особисті дані невідомим. Інформація щодо карткових рахунків вважається конфіденційною, нею повинні володіти лише власники електронних гаманців.
Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.
Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.
У разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати.
Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».