Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» та рішення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, Державною міграційною службою України прийнято рішення щодо
ОБСЛУГОВУВАННЯ суб’єктів звернення на період карантину за ОКРЕМО ВСТАНОВЛЕНИМ ГРАФІКОМ РОБОТИ – лише у ВИЗНАЧЕНИХ ПІДРОЗДІЛАХ і у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ:
☑️ оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) замість втраченого або викраденого (у тому числі оформлення ID-картки замість втраченого або викраденого паспорта громадянина України у формі книжечки);
☑️ оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;
☑️ вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку;
☑️ оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживає за кордоном;
☑️ посвідок на тимчасове і постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства, у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг.
Видача виготовлених документів, що підтверджують громадянство, посвідчують особу чи її спеціальний статус, сформованих довідок та витягів здійснюватиметься у звичайному режимі, але з врахуванням встановленого графіку роботи на період карантину.
Обслуговування суб’єктів звернення за іншими напрямами, у тому числі попередньо записаних в електронну чергу, здійснюватися не буде (особи, які здійснили попередню оплату адміністративних послуг, зможуть скористатися оплаченою квитанцією пізніше – після скасування карантину).
Територіальні підрозділи, які відповідно до встановленого графіку роботи не здійснюють обслуговування суб’єктів звернення, працюватимуть в дистанційному режимі – надаватимуть консультації телефоном та за допомогою електронної пошти.