Черговою жертвою телефонного шахрайства стала 31-річна тернополянка. Жінка повірила псевдопрацівнику банку та втратила значну суму грошей з двох платіжних карток.
За словами потерпілої, до неї на мобільний зателефонував незнайомець, який представився співробітником Національного банку України.
Співрозмовник почав розпитувати жінку, в яких фінустановах вона обслуговується. Відтак, отримавши необхідну інформацію, почав лякати, що її «електронні» гаманці заблоковано. Під час розмови тернополянка продиктувати лиходію номер однієї з своїх банківських карток та тризначний код на зворотній стороні.
Аби вберегти кошти ще з однієї нібито заблокованої картки, псевдобанкір порадив жінці піти до найближчого терміналу та перекинути їх на інший рахунок. Весь час зловмисник тримав свою жертву на зв’язку і казав, що робити. Тернополянка перерахувала на невідомий їй номер понад 7 тисяч гривень.
За даним фактом правоохоронці розпочали кримінальне провадження за статтею 190 ККУ – шахрайство. Поліцейські встановили, з яких номерів телефонували до потерпілої. Зловмисника розшукують.
Правоохоронці вкотре застерігають краян не довіряти телефонним незнайомцям ким би вони не представлялися. Запам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують до клієнтів і не запитують персональні дані карток. Не повідомляйте нікому номер та строк дії банківської картки, PIN-код, CVV2/CVC2 коди або іншу інформацію.
Якщо до вас навіть і телефонують нібито із банку і розповідають, що картку заблоковано, насамперед зберігайте спокій. Варто перевірити інформацію. Зателефонуйте за номером телефону банківської установи, який зазначений безпосередньо на вашій картці чи номерами телефонів, які є на офіційних сайтах банківських установ, в яких ви обслуговуєтесь.