
Він заявив, що на банківський рахунок має надійти платіж у розмірі 4 тисячі гривень, але через технічні несправності переказ неможливий. Запевнив жінку, що зможе допомогти їх усунути в телефонному режимі. Заявниця, очікувала надходження матеріальної допомоги, тож виконала всі вказівки псевдопрацівника банку без будь-яких підозр. У результаті з її кредитного рахунку зникли усі гроші.
Наразі поліцейські з’ясовують особу зловмисника, а також радять, як не потрапити у пастку:
– не повідомляйте ваші персональні дані (ПІН-код, номер картки, логін і пароль, CVV-код) стороннім, навіть якщо вони представляються працівниками банку;
– не розголошуйте коди, які приходять на ваш мобільний номер, а також не набирайте на телефоні невідомі вам комбінації цифр;
– у разі, якщо ви підозрюєте, що спілкуєтеся з аферистами, завершуйте розмову та телефонуйте на “гарячу” лінію банківської установи;
Якщо вас ошукали шахраї, не зволікайте, телефонуйте в поліцію.