В сервісних центрах МВС стартує проект «Таємний клієнт»

1151

З 15 лютого в сервісних центрах МВС в Тернопільській області почав функціонувати  проект під назвою «таємний клієнт».  Такі нововведення будуть  у двох сервісних центрах Тернопільщини.

Чи вміє держава якісно обслуговувати громадян? Чи дійсно колишні МРЕВ перетворилися на прозорі офіси з полицями для буккросингу і дитячими куточками? Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години?

– Ми вперше запускаємо проект «Таємний клієнт», завдяки якому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу.  Наша мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби покращити якість надання послуг. До нас щороку звертаються понад 4 000 000 осіб, їх думку важливо почути, якщо ми хочемо будувати довіру між установою та суспільством, – зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Cервісні центри МВС в оновленому форматі розпочали свою активну взаємодію з громадянами вже два роки тому. За цей час нам вдалося переформатувати роботу понад 50% сервісних центрів МВС по Україні, створити єдину візуальну зовнішню та внутрішню концепцію, імплементувати внутрішні правила роботи, поставити в пріоритет мінімізацію часу при отриманні послуг та переведення їх в онлайн.

Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно детально ознайомитися  з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, заповнити та надіслати анкету-відгук.

Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/, анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/
Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.

Першими в рамках пілотного проекту громадяни зможуть оцінити роботу двох сервісних центрів МВС в Тернопільській області за адресами: Тернопільський район с. Підгородне вул. Стрийська, 5 та Чортківський район с. Угринь, вул. Об’їзна, 1.

Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а результати проекту оприлюднять за місяць на сайті Головного сервісного центру МВС.

У рамках проекту можна буде перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія вперше або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків (повний перелік послуг – за посиланням).
Проект «Таємний клієнт» реалізовується за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу (КМЄС) в Україні.

Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.