Від псевдопрацівників банку потерпів 70-річний тернополянин. Зловмисники, дізнавшись дані банківської картки чоловіка, зняли з його рахунку усі заощадження.
Як встановили правоохоронці, на мобільний телефон потерпілого надійшло смс-повідомлення, що його картку заблоковано. Він зателефонував за номером телефону, вказаному в повідомленні.
Співрозмовник представився працівником служби безпеки банку і підтвердив, що нібито картку пенсіонера дійсно заблоковано. Для її розблокування тернополянин мав назвати представнику фінустанови код, який надійшов на його мобільний телефон. Що й потерпілий зробив. Після цього з рахунку зникли усі гроші.
За даним фактом правоохоронці розпочали кримінальне провадження за статтею 190 ККУ – шахрайство. Зловмисників розшукують.
Співробітники поліції радять завжди перевіряти інформацію і переконатися в її правдивості. Якщо вам телефонують нібито із банку і лякають, що картку заблоковано, а потім просять підтвердити персональні дані, випитують у вас іншу інформацію, пов’язану з вашою платіжною карткою, запам’ятайте – це шахраї. У випадку отримання такого дзвінка, негайно припиняйте розмову.