468×60
468×60

У грудні в Тернопільському реґіональному сервісному центрі планують запровадити електронні черги

Про зміни та нововведення, які вплинуть на процес обслуговування громадян найближчим часом, розповів виконувач обов’язків директора реґіонального сервісного центру МВС в Тернопільській області Святослав Вишневський.

На початку зустрічі він наголосив, що чутки, які ширилися інтернетом про зміни в порядку реєстрації на встановлення газобалонного обладнання, безпідставні. Жодних нововведень наразі немає.

За словами Святослава Вишневського, останнім часом кількість клієнтів зросла, тому вони прийняли рішення на літній період не зупиняти прийом людей під час обідньої перерви. Перенесли в сервісному центрі і початок огляду транспортних засобів. Відтепер він стартуватиме о 8:30, а не з 9 ранку, як було раніше.

Можуть відвідувачі сервісного центру моніторити і ситуацію з чергами не виходячи з дому – через веб-камери, які працюють в режимі онлайн. Для цього потрібно лише зайти на сайт за адресою http://rsc_ter.hsc.gov.ua/ та обрати зручний для візиту час.

Розповів очільник реґіонального сервісного центру і про те, як уникнути шахрайств чи купівлі викраденого автомобіля або “двійника”. За його словами, від початку року фіхівці центру виявили 20 автівок з перебитими номерами кузова, 17 з підробленими документами і 3, що перебували у розшуку Інтерполу.

- Аби не стати жертвою злодіїв, люди повинні забути про купівлю автівок через інтернет чи дистанційно. Потрібно, щоб авто обов’язково оглянули у сервісному центрі, перевірили на справжність усіх запчастин. Через спеціальні бази наші люди можуть одразу сказати, чи не перебуває дане авто в розшуку і чи не є воно “двійником” іншого транспорту.

Вже наприкінці цього року, каже Святослав Вишневський, у реґіональному сервісному центрі очікують нововведення, а саме – ліквідацію “живих” черг та впровадження електронних. Це дозволить значно пришвидшити обслуговування клієнтів та зробить очікування більш комфортним.

Схожі статті