Тисячу гривень зняв з рахунку 60-річної жительки Бережан зловмисник. Лиходій, представившись працівником банку, вивідав у жінки не лише номер пенсійної картки, а й інші персональні дані.
Як розповіла потерпіла правоохоронцям, до неї на мобільний зателефонував незнайомець, який відрекомендувався співробітником банку. Чоловік повідомив, що доступ до пенсійної картки жінки мають треті особи і можуть скористатися цим, знявши кошти.
Далі запропонував пенсіонерці заблокувати рахунок. Для цього їй потрібно було продиктувати співрозмовнику номер платіжної картки, термін дії та інші персональні дані. Пенсіонерка чітко виконала вказівки «працівника банку».
Вже після того, як закінчила розмову, жінка запідозрила щось неладне. Кинулася до банкомату і побачила, що на рахунку порожньо. За допомогою звернулася до працівників міліції. Зловмисника розшукують.
Працівники міліції застерігають жителів області від шахраїв. Пам’ятайте, вберегтися від аферистів допоможе лише власна пильність і обережність.
- ніколи не розголошуйте й не повідомляйте персональні дані або інформацію про платіжну картку на вимогу будь-яких сторонніх осіб;
- не передавайте платіжну картку для використання іншими особами, у тому числі родичами;
- установіть добовий ліміт на зняття коштів;
- якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник – запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону.
Дотримуючись цих правил, ви зможете убезпечити себе і свої кошти від шахраїв. У будь-якому випадку, про усі такі дзвінки повідомляйте працівникам міліції за номером спецлінії 102, яка працює цілодобово.